خاطرات زمستان پادگان چهل دختر شاهرود|تیپ 258 تکاوری
 
کافه .خبر.بهترین وبلاگ سرگرمی
بهترین وبلاگ تفریحی .
 

سلام خوبین؟ میخوام تو این چند ماهی که تو چهل دختر بودم  مخصوصا زمستان چهل دختر بگم  .

روز یک شنبه 1393/10/7 رفته بودم واسه تسویه   خدمتی  یعنی کلا زیاد خدمت نکردم معاف شدم

بچه ها کلا  با اموزشی 6 ماه خدمت کردمخنده

اقا میگم من که زیاد خدمت نکردم ولی چه سختی های دارهمتعجب

ولی زمستان خیلی سرد و ترسناکی داره وقتی از دژبانی میخوای وارد پادگان شی یه جور میشی اونم با باد زنندش.

بچه ها که انجا از ما قدیمی تر بودن خیلی بد تعریف میکردن از پادگان یه جورایی دلم افتاد خنده

ولی شانس اوردم معاف شدم.

روز یک شنبه بود رفتم پادگان دژبان گفت باید تا ساعت 9 نیم واستی بازدیت است از پادگان کلا چهل دختر فک کنم هر روز بازدیت باشهخنده

الا که امکاناتش خوبه به مولا قبلا میگفتن نه گاز بود نه ماشینی واسه امدن تو شاهرود  یکی همون روز یک شنبه با من بود  بنده خدا گفت من سال 1388 خدمت اینجا بودم.

یه جوری حرف میزد  من با خودم گفتم یا پیغمبر اینجا چی بوده چی شده الا.

میگفت یه روز تو روزهای زمستان برف امد که اصلا نمیشد  از اسایشگاه بیرون بیای چه برسه بری گشتی و نگهبانی

میگفت نگهبانی ها رو 15 دقیقه ای کرده بودنمتعجب

بهش گفتم گشتی  پس چجوری بود ؟گفت.

اونم 15 دقیقه ای بود گفت مرخضی که میدادن قبول نمیکردیم  میگفت اصلا صرف نمیکرد که بیایم مرخصی

میگفت دیر به دیر غذا میدادن بعد واسه کم بود غذا صبح هانه و شام و نهار  همه یه غذای بود مثلا ماکرانی تا یه هفته بخوریاخم

اینا رو از زبان اون سر باز شنیدم خداییش جا خوردم  گفتم ما کجا اینجا کجا شانس که نداریم

رفتم روز یک شنبه برای تسویه این قدر خوشحال بودم  لبخند

تا روز چهار شنبه تو پادگان بودم  راستش نمیزاشتن تو پادگان بخوابم هی با یه دژبان میرفتم هی امضاء میگرفتم هی بیرون میکردن از پادگاناخم

به فرمانده دژبانی گفتم بزار تو پادگان باشم گفت نمیشه تو دیگه سرباز اینجا نیستی برای ما مشکل داره

خلاصه دوستان یه معافی یه سال طول کشید.

من از برج 4 ترخیصی زده بودن که هنوز که هنوزه هی میرم پادگان برای امضاءاخم

بازم شانس اوردم ها زمستان امسال تو چهل دختر  گرمه فقط باد زننده ای داره

باز قراره که تاریخ1393/11/20 برم برای تسویه حقوقی که فک کنم دیگه تمام شه انشالا

دوستان اگه خاطره ای یادی از پادگان چهل دختر .تیپ258 تکاوری دارین بگین تا خاطرات تون رو تو وبلاگ منتشر کنم برای دوستان

خب موفق باشین



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت12:43---17 مرداد 1394
بابا خوبه تو کامل خدمت نکردی . خدمت همه جا سخته ولی کسایی مثل شما هیچ جا نمیتونه خدمت کنه عزیزم

Cyber Nobody
ساعت14:23---15 دی 1393
سلام

پس سربازی رفتی مردی شدی واسه خودت لینکی عزیز لینک کن .
پاسخ:سلام اره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کافه کمان چــــــت و آدرس kaman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 79
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 194
بازدید کل : 14845
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1



دریافت کد پاپ آپ کلیکی

دریافت کد پاپ آپ کلیکی